برای مشاهده اطلاعات محصولات runab (راناب) کلیک نمائید.

پمپ های کفکش راناب

در بین کفکش های ایرانی در کنار برندهایی نظیر کفکش اسپیکو و کفکش راد، راناب نیز دارای کیفیت بالا است.

البته کفکش راناب بسیار شبیه به اسپیکو است به لحاظ کیفیت و علاوه بر این، مزیت اساسی این پمپ نسبت به برند های مشابه این است که خروجی رزوه دار دارد و کفکش راناب سوپاپ دارد.

کفکش راناب در دو سایز 2 اینچ و 3 اینچ تولید می‌شود. البته اخیراً کفکش لوله 4 راناب هم به‌ صورت محدود تولید می‌شود. به عبارتی مشابه با لوله 4 کفکش راد، 60 و 90 متری هم تولید می‌ شود.

کفکش 2 اینچ راناب 32 متر، 45 متر، 60 متر و 75 متری است. که تا کفکش 60 متری تک فاز و سه فاز تولید می‌شود و 75 متری راناب فقط سه فاز دارد.

کفکش 3 اینچ راناب 32، 45 و 60 متری دارد که تا 45 متری تک فاز هم تولید می‌شود اما 3 اینچ 60 متری فقط سه فاز است.

توان پمپ‌ های کفکش راناب از 2.5 کیلووات تا 3.5 کیلووات است. بسته به نیاز مشتری کفکش مورد نظر انتخاب‌ شده و به مشتری تحویل می‌شود.

کفکش راناب تا 60 متر به‌ صورت تکفاز موجود است؛ اما برای هد بیش از 60 متر نیاز است که برق سه فاز داشته باشید. باید توجه داشت که کارشناسان فروش کالا صنعتی با توجه نیاز مشتری و محاسبات مهندسی، همواره بهترین گزینه را برای کفکش پیشنهاد خواهند داد.

کفکش راناب بسته به نیاز مشتری تعداد طبقات یا همان پروانه‌ های پمپ متغیر است. کوچک‌ ترین پمپ راناب که 32 متری 2 اینچ است دارای دو پروانه است،

به همین ترتیب 45 متری 3 پروانه، 60 متری 4 پروانه و 75 متری 5 پروانه دارد. به همین صورت 3 اینچ‌ ها هم به همین ترتیب است. به عبارتی راناب 60 متری 4 پروانه است.